Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 156 загрява над 90 градуса

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Alfa 156 загрява над 90 градуса

    Здравей те колеги имам проблем с алфата миналата седмица я купих всичко бе ок но като направих 700 км ми направи проблем зъбелязох че дигна градуси до 95 парното от топло почна да духа студено пипнах радиатора беше студен от там смених термостата като си мислех че е от него но уви пак същото се получи колеги някои имала ли е такъв проблем моля споделете мнение благодаря предварително

  • #2
    Радиатора затопля ли се след смяната на термостата ?
    Перките работят ли ти ?
    Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

    Comment


    • #3
      От предишната тема

      Първоначално публикувано от E.Stoimenoff
      Залагам на датчик на термостата...виж на диагностика реалната температура...ако не показва вярно го сменяй !
      Първоначално публикувано от ecotronic
      Като я запалиш на студено пипай горната тръба на радиатора. Ако термостатът е изправен трябва да се загрее изведнъж при около 85 гр. Ако тръбата се стопля плавно при по-ниска температура, сменяй термостата.
      Първоначално публикувано от tonov
      Колега, запали и погледни в казанчето за антифриза, там където влиза едно тънко маркуче - трябва да тече стабилна струйка, дори и на малки обороти на двигателя. Ако не тече, вероятно ти е превъртяла турбинката на водната помпа. Ако е тя, сменяй я без да се бавиш, иначе има опасност да прегрееш мотора.
      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

      Comment


      • #4
        Колеги след смяната на термостата е пак същото радиатора е студен само горния кръг е се затопля. А долния не нито перка върти нищо дали не е нещо с гарнитурата си мисля и друго което ми направи впечатление като развих капачката на казанчето излезе пяна и се чудя дали стария собственик не сложил течности за чистачки ама чак такъв проблем да направи нз. Едни приятелчета ми викат гарнитурата е направо не знам вече

        Comment


        • #5
          Ако е сложена по-погрешка течност за чистачки е голям проблем.Смени течността и закачи на комп. да видиш каква температура е реалната , а не на уреда.
          АРИЕЛ-156 2,4 JTD 98г. - EX
          http://www.youtube.com/watch?v=SCSIfkg17Pg

          Comment


          • #6
            И какъв е големия проблем ако има малко течност за чистачки?
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #7
              Дайте да мислим малко:

              1 - Двата датчика за температура до термостата (този за индикацията на таблото и този за ECU -то практически мерят температурата в една и съща точка.

              2 - ECU то трябва да пусне първа степен на вентилатор при 95 и втора при 102, без значение каква течност има в системата или дали термостатът работи коректно или не.

              Та въпросът е - защо това не се случва?

              Поради тази логика считам, че преди да се прави каквото и да било, трябва първо да се потвърди това, че температурата се мери вярно.

              При липсата на тази много важна отправна точка, всякакви други разсъждения и догадки лесно отиват на кино.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                след като никой до сега не те попита, да пробвам аз...какъв термостат си сложи?

                аз моя като го сменях, чисто нов BEHR от магазина не работеше, после си взех VERNET и нямах никакъв проблем.
                Aprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
                Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
                Lancia Ypsilon '02

                Comment


                • #9
                  "зъбелязох че дигна градуси до 95 парното от топло почна да духа студено"
                  Няма връзка да е термостат.Виж дали ти работи водната помпа изобщо...особено ако е имало течност за чистачки(пяна и въздух) в системата...
                  Alfa 156
                  ::::1.8ts::::144hp::::'98:::::
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    колеги благодаря на всички за мненията оставих я на ремонт там да видят кво и има не мога да я разбера вече

                    Comment


                    • #11
                      Дано да е малкия дявол.
                      Като има информация пиши какво е било.
                      Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                      Comment


                      • #12
                        С пипане на маркучите всичко се разбира доста лесно, ако разбира се е обезвъздушена както трябва...
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #13
                          Колега, като за начало ще ти препоръчам да не се притесняваш от показанията на датчика на температурата, от Алфа Ромео са избрали той да показва вярната температура в реално време (т.е. постоянно се движи по скалата) при различните режими на работа на двигателя, а не както при повечето други автомобили, където стрелката е "застинала" на средата на скалата на датчика и показва нещо просто така, за да не се притеснява шофьора.
                          Българският син антифриз, който е от 4лв./1л., се разпенва точно като веро...
                          Обърни внимание на съвета на колегата "Ecotronic", открий защо не ти мери вярно датчика може да е повреден.
                          Това че двигателя е загрял на 95 градуса и парното е започнало да духа студено е признак за въздух в охладителната система, обезвъздуши я ако можеш.

                          Comment


                          • #14
                            Направила е въздушна възглавница,залагам на гарнитура.

                            Comment


                            • #15
                              Аз подгкрепям колегата Stang за водната помпа, защото, ако се вгледате в термостата , няма кой на тази кола да ви спре парното.Циркулация трябва да има винаги.Имал съм случай на немска кола с пластмасова турбина на водната помпа ,като загрее и да превърта.Уточнявам турбината на водната помпа е добре като е студена, но като загрее и си превърта свободно.Или е това , или е гарнитура, или и двете.Защото случая беше ,сменя се гарнитура на главата, водна помпа не се бута щото била нова ама турска.И по същия сценарии, когато реши помпата спира, двигателя прегрява, гарнитурата се сменя, помпата не се бута щото била нова, пак прегрява и така 3 пъти.И да не оправите следствието ,а причината да остане.
                              Alfa164 T.S 148++ HP
                              Alfa156 T.S 144 - коня, ама на хартия.

                              Comment

                              Working...
                              X